راه‌اندازي خط توليد تلويزيون‌هاي LCD و LED در ايران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 30
نویسنده : مولوی

راه‌اندازي خط توليد تلويزيون‌هاي LCD و LED در ايران
خط توليد تلويزيون‌هاي LCD و LED ديجيتال، هفته گذشته در شهرک صنعتي هشتگرد به بهر‌ه‌برداري رسيد.

به‌گزارش واحد مرکزي خبر به‌نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت صنايع‌ و معادن، در تلويزيون‌هاي LCD و LED ديجيتال با برند ايراني و با اندازه‌هاي متنوع (از 32 تا 55 اينچ) اين امکان فراهم شده است که بي‌نياز از گيرنده‌هاي مجزاي ديجيتال، با کمک يک آنتن معمولي، امواج ديجيتال را دريافت و تصاوير را با بهترين کيفيت براي بيننده پخش کرد.

با استفاده و جايگزين کردن تلويزيون‌هاي ديجيتال، امکان بهره‌مندي و استفاده از تصوير با وضوح بالا فراهم مي‌آيد؛ به‌طوري که از طريق تبديل تکنولوژي CRT به تلويزيون‌هاي ديجيتال LCD، بهبود چشمگيري در کيفيت تصوير و کاهش بيش از 60 درصدي مصرف انرژي برق بوجود آمده است.

همچنين با ظهور فناوري LEDاين روند شتاب بيشتري گرفته، به‌گونه‌اي که افزون بر بهبود چشمگير در کيفيت تصوير،‌ مصرف انرژي برق حدود 90 درصد نسبت به CRT کاهش پيدا مي‌كند. توجه به سليقه مصرف‌کنندگان ايراني،‌ گستردگي خدمات پس از فروش در سراسر ايران و دريافت تائيديه از معاونت فني سازمان صدا و سيما از ديگر ويژگي‌هاي اين تکنولوژي بومي‌سازي شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: